Thursday, February 17, 2011

ANNIVERSARIKU YG KE 4 & ULANGTAHUN KELAHIRANKU..YG KE 28


14 February 2011
adalah ulang tahun kelahiranku yg ke 28 (bertambah umurku hee.hee Alhamdulilah aku telah di beri kesempatan untuk bernafas lg di samping insan2 yg ku sayangi en hubbyku & jua ank2ku..) Kitaorg meraikan...tidaklah besar2besaran hanya dgn sebiji kek dr en hubby hakimy & jua amany..(tq shayang2 ibu).Bersyukur sekurang2nya mereka masih mengingati hari lahirku...so sweet.
Hadiah yg aku perolehi dr en hubby ADALAH: "HAND BAG" tq..shayang..(Pic akan di susuli nnti cz ibu x berkesempatan)


17 February 2007 adalah tarikh aku disatukan dengan MOHD HAIRUL ANNUAR BIN ALI di masjid JENGKA 10. Qadi yang menikahkan kami ialah Ustaz Syariff. Itu bermakna sudah 4 tahun kami berkahwin. Dalam usia 4 tahun perkahwinan kami, bermacam dugaan dan halangan serta kemanisan yang telah kami tempuhi. Alhamdulillah, syukur kami kepada Allah kerana mengurniakan kami kemanisan cinta dan kasih sayang yang diikat dengan kelahiran putera sulong kami, yg di beri nama Muhammad Farish Hakimi pd 21 Nov 2007 Kemudian baru2 ini pd 19 nov 2010 aku tlh di kurniakan seorg Puteri yg sgt comel yg di beri nama..Fariesya Nur Amany..

Tidak ku sangka..sudah 4 thn "MAHLIGAI CINTA" kami terbina..Alhamdulilah kasih syg kami ttp sma sperti masa bercinta dulu..lg2 dgn kehadiran PUTERA & PUTERIku ini...yg perting dlm sesuatu perhubungan itu adalah KEJUJURAN,KEPERCAYAAN,KESETIAAN,KESEFAHAMAN amatlah penting kalo tiada semua tu...pasti tidak akan bertahan lama.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...